Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[請益] 跟偷天換日很像的電影
Dec 24th 2013, 19:48, by satan0069

作者satan0069 (我不是人)

看板movie

標題[請益] 跟偷天換日很像的電影

時間Tue Dec 24 19:48:33 2013

各位好 剛剛在HBO看了偷天換日 看完之後有個疑問 在過去一直覺得有部電影很像偷天換日 最近知道了名字 是大冒險家 好像是印度電影 在劇情框架和主角的行動手法上 我覺得這兩部根本是相似的 是因為我大冒險家電影台上看得斷斷續續 每次都是看行動的部分 然後讓我有這兩部電影很像的錯覺嗎 希望有比較熟悉這兩部片的人 幫我解惑一下 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.117.53.153

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()