Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
這樣的酷龍你敢買嗎??新手疑問
Dec 24th 2013, 15:15

最近看一台NK酷龍,12年出廠,騎快兩萬公里,價格開六萬初,今天去問機車店老闆,
如果有二手機車牽給他看,他能不能幫我鑑定該不該買,他反而問我一些我沒想過的問題。
一年多的車騎快兩萬,降了快三萬的價格,你不會懷疑有問題嗎?這也讓我覺得滿困擾的。
他直接建議我還是買新的比較有保障,想問各位騎士,要是自己自用不飆車,這樣的檔車你
會想買嗎?

還有另一個問題,新車網路價(運費+辦到好)9萬1不到,當地機車店9萬3,價差兩千多,你會選擇網路買直接運送,或是給老闆賺錢,直接買的好處是以後有問題可以直接找他修。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()