close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Learn to create beautiful cakes from your kitchen.

Whether you are doing this for fun or to start a new business, this course provides the simple techniques needed to decorate a cake like a pro.
From our sponsors
求解 我家要換電視
Jan 28th 2014, 14:05

小弟我 平常有在研究手機 對電視卻一竅不通
今天跟家人去燦坤 要買家中第一台液晶電視
預算大約35K以內
目前店員有推薦2款
SONY 42W800A
LG 42LA6600

能否幫我比較這2款哪臺好呢? 畢竟電視要看很久
平常都看第4臺居多 偶爾買個片子回家看
3D功能目前暫時用不到 至於聯網 希望是一定要有
還是各位大大有推薦哪牌電視呢?尺寸不限 預算有限(燦坤實體店面買的到的

拜託阿...盡量說白話一點 我可是看不懂專業術語阿...

已爬文過這2台電視 LG得那台似乎很少文章 所以實在不能比較
煩請幫我解惑

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()