Blogtrottr
Mobile01最新文章
有人使用Synology Nas當Time Machine發生過這樣的問題嗎??
Jun 23rd 2013, 03:12

我是使用ds413來當我mac的time machine,設定的方式也照著官網那樣設定,
剛開始買ds413回來的時候,有遇到過time machine重新做備份的問題,
就是我已經使用time machine備份一段時間了(好幾個備份點),
但某一天突然就跳出下面的視窗,要我重新備份
按這裡檢視圖片

可是我打開我的time machine,我DiskStation建立的備份還在啊
按這裡檢視圖片

但那次沒想這麼多就再重新備份,過了一段時間,今天又出現這樣的問題,
真的很讓人困擾,該不會隔多久又要重新備份一次吧!! 我外接硬碟都沒出現過這樣的情形,
不知道各位大大有發生過這樣的情形嗎??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()