Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [請益] 毛囊角化症
Nov 19th 2013, 19:34, by garusocute

作者garusocute (咩咩)

看板BeautySalon

標題Re: [請益] 毛囊角化症

時間Tue Nov 19 19:34:32 2013

我想借問一下 因為我毛囊角化範圍也挺廣的(四肢都中) 但不會癢不會痛..就是紅點點很明顯 前幾個禮拜才用完杏化愛麗霜一罐(100g,查版友心得才買) 我大概一天使用一到兩次 對於紅點淡化沒什麼明顯效果.. 而且不算好推..要用畫圓的方式 因為目前沒有嚴重的會癢長小白痘 或許愛麗霜是對這種狀況有效 所以我想借標題發問 我是想要讓紅點淡化~ 目前比較常看到推薦的產品是 妮傲絲翠果酸乳液 寶拉水揚酸乳液 是真的能讓紅點淡化嗎?(我的需求) 還是說降低發炎?淡化發炎疤痕? 最後是可以給官網確定的名稱嗎? 因為妮傲果酸超多種的~ 我在urcosme有查到"NeoStrata果酸專家"和"NEO-TEC妮傲絲翠" 寶拉是2%水楊酸凝膠還是2%水楊酸精華液? 謝謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.134.174.42

winered:我擦妮傲的果酸一個月 紅點淡掉凸起處平掉 220.137.58.150 11/19 19:38

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 newhong 的頭像
    newhong

    2016韓國代購網 , 韓國代購化妝品 , 韓國代購批發 , 韓國代購教學---韓國代購/追加/寄貨

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()