Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
米2S換成渴望816
Mar 8th 2014, 21:09

小弟目前是用米2S台灣版,硬體,螢幕,速度等各方面表現皆令我滿意,唯獨機身重量及厚度是我覺得比較有進步空間的兩個地方。
回正題,最近看到很多關於hTC渴望816的報導,其實我一直都想買一支台灣品牌的手機,以行動來支持台灣產業,我的車是台灣品牌,電視也是台灣品牌...hTC這個渴望816無論是外型或厚度重量等等都讓我很心動,目前唯一的問題就是~我要是把米2S換成渴望816,就處理器和RAM來看,在使用體驗上會不會有落差呢?請版上高手給點建議囉!(小弟4月初約到可續約,所以開始在物色新機囉!)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()