Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
區域網路接分享器會LAG原因?
Oct 3rd 2013, 05:07

最近搬出來和老哥老爸一起住
因為公寓接網路線很麻煩,所以只接了一條主線然後用分享器
總共用了三條,我哥房間 我爸房間電視 還有我房間電腦
我哥每次玩電腦LAG都是怪到我身上,二話不說就把我網路線拔掉(分享器在他房間)
每次要他接回去搞的都是我的錯一樣還要道歉求他

請問一下,我睡覺時習慣開PPS定時1至2小時關屏
除了PPS我沒有開其他程式遊戲之類的
這會影響到其他房間的網路速度嗎?

如果沒有影響,請問還有其他原因嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 newhong 的頭像
    newhong

    2016韓國代購網 , 韓國代購化妝品 , 韓國代購批發 , 韓國代購教學---韓國代購/追加/寄貨

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()