Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
推特/把推文改成隱藏的話現在的粉絲們會不見嗎?
May 19th 2013, 18:02

我有在做實況之類的東西,
然後前幾天出現一個人一直說什麼很喜歡我怎樣的,
今天還跑到推特上面回推罵其他跟我滿要好的朋友。

所以我朋友就說那要不要隱藏推文,
隱藏推文的話就會變成粉絲要追的時候會是要經過我的同意才能追,
那要是我隱藏推文的話,現在的粉絲會需要重新按追蹤嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()