Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
win7的備份和系統映像檔案太大怎麼辦?
May 20th 2013, 01:03

我把備份東西放在D槽,而WIN7產出的
"ASUS-PC"和"WindowsImageBackup"資料夾
現在分別是93和116G

之前就覺得他很大,現在又越來越大,我電腦也不過450G
光這兩個東西就吃掉了一半的空間

但好像又不能刪掉,我現在設定應該已經是保留最新的,
但今天他自動備份就突然檔案便很大(好像多出了20G)

是不是我哪邊設定有問題,還是本來就會這麼大?
有沒有辦法讓它變小一點?
我根本沒有新下載東西,但他卻變得越來越大是為什麼?

救救我快要爆掉的D槽吧 !!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()