Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
SEIKO SPIRIT SNE301J1開箱
Feb 3rd 2014, 06:17

小弟我第一次發開箱文
太蠢請見諒

這支是SEIKO新款的錶
機芯:石英機芯-太陽能
錶殼材質:不鏽鋼
錶帶材質:不鏽鋼
鏡面材質:藍寶石水晶玻璃
防水:日常防水10氣壓

我一開始去台南新光中山店的經銷商找
店員跟我說還沒進
我立馬殺到民族路上的"岳信"把我的新歡接回家
雖然對各位前輩來說這支算是你們考慮都不會考慮的爛錶
但我只是個大學生打工仔 還是為我的新歡做一下紀錄

我用爛手機拍的 畫質爛

-
按這裡檢視圖片
袋子

按這裡檢視圖片
紙盒

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
說明書+保固卡

按這裡檢視圖片
盒子

按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
按這裡檢視圖片
我的新歡本尊

按這裡檢視圖片
傷眼實戴照~

-
最後附上官網圖

按這裡檢視圖片

感謝各位前輩的觀看
發完文後小弟我也要來去西門路弄人生第一套的訂做西裝囉^_^
之後拿到西裝後再來發文~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()