Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
用紅米機玩龍族拼圖出問題
Mar 9th 2014, 00:01

簡單說明一下狀況
把遊戲下載下來後
點進去玩
結果選完御三家
開始在"資料下載中"
然後常常就是在這階段出問題
底下有註解說:如果是3G連線的話會比較慢
結果我的連線就一直從H+變成3G
進度條就常常跑到一半就不動了
結果只能刷首抽刷一兩次
我朋友說我是因為手機存太多東西
可是當我把手機一些多餘的檔案清掉後
還是一樣啊
這要怎麼解決
難道我就只能玩神魔之塔了嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()