close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Let the jobs find you

Instantly post your resume to 75+ job sites. You can save 60 hours off your job search.
From our sponsors
問婚禮佈置台南哪間較好?較優惠?
Mar 10th 2014, 07:23

小寬說
婚禮佈置台南就找婚禮部致含鮮花布置你可以找法朵花藝設計
他們目前有推出優惠方案~提早兩個月預約還另享有神秘禮物~我也是朋友介紹去的~預約過程中~服務很好~設計師也細心講解細部內容~對於我婚禮佈置想要的風格更是用心設計~多次和我溝通討論~竭盡所能的做到我夢想中的婚禮佈置~最重要的是價格合理~我真的大力推薦~他們還有花藝設計(花束~羅馬花柱~開幕盆栽~婚喪喜慶相關花裡都有)、氣球佈置、會場佈置等需求,這是他們的網址~供你參考看看http://adonisgarden.com.tw/預約電話0989778678

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()