close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
要永生一定要有大同主義理想的實現才行,相輔相成,在2005年
Aug 21st 2013, 19:16

要永生一定要有大同主義理想的實現才行,相輔相成,在2005年 有一位我們台灣的老前輩在臨終之前的交代 要我來帶馬英九 他的父親遺願也寫了,要一起邁向大同
所以我希望馬總統能夠三顧茅廬

我的爸爸是民國40年在台灣出生,是被從中國大陸福建省來台灣的阿公阿嬤抱來養大的,直到我爸爸過世的後幾年,也就是在西元2005年,馬英九父親過世的那一年,由於我有聽聞中國佈署飛彈對準台灣和制定反分裂國家法的消息,還好有一位我們台灣人老前輩叫我媽媽帶我去他家那裏拜拜,到達老前輩家裡樓下的管理處時,冥冥之中,有從我媽媽的口中對管理員說出孫中山的台語,使我很訝異,讓我有感應到了孫中山先生的靈存在,而上樓到老前輩的家裡時,我有看見好多的神明像,主神像為諸葛孔明,後來老前輩跟我聊了一些話,還說我很有慧根,最後指示交代我,要我去帶馬英九,總之這是千真萬確的事實,而中國佈署飛彈對準台灣和制訂反分裂國家法,就是要併吞台灣的主權成為中國的一部分,我已經有寫信給馬英九先生了,看他是否採用隆中對,可是他還沒有回應我...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newhong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()